Προβληματισμός στο MEGA για τα νούμερα

<p><span>Βαρύ χαρακτηρίζεται το κλίμα στο εμπορικό τμήμα του MEGA υπό το φόβο η μέτρια πορεία του νέου προγράμματος σε επίπεδο τηλεθέασης να επηρεάσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Αν και οι προσδοκίες στην αρχή της σεζόν ήταν εξαιρετικά υψηλές, σύντομα διαψεύστηκαν. Αφού το νέο πρόγραμμα του σταθμού δεν κατάφερε να αποσπάσει τα βλέμματα των τηλεθεατών, με αποτέλεσμα και ο Νοέμβριος να κλείσει με το MEGA στην τρίτη θέση της τηλεθέασης. Το πρόβλημα γίνεται ακόμη πιο οξύ για τα στελέχη του εμπορικού τμήματος, δεδομένου ότι οι επιδόσεις του καναλιού είναι εξίσου κακές και στα νεανικά κοινά 15 – 44 που ενδιαφέρουν τους διαφημιζόμενους. Συγκεκριμένα από 1 έως 30 Νοεμβρίου πρώτος, τόσο στο γενικό μέσο όρο όσο και στα νεανικά κοινά, τερμάτισε ο ALPHA με 17,7% και 17,6% αντίστοιχα. Ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 17,5% σε γενικό και νεανικό μέσο όρο, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε το MEGA με 15,7% και στα δύο κοινά. Το ίδιο όμως ανησυχητική είναι η κατάσταση και στο prime time (από 21:00 έως 24:00) για το μεγάλο κανάλι που στην πλέον εμπορική ζώνη της τηλεόρασης τερμάτισε – επίσης, τρίτο: με 16,9% στο σύνολο της τηλεθέασης και 16,1% στα νεανικά κοινά. Έτσι, παρά τη δυναμική που άρχισε να εμφανίζει εσχάτως η καθημερινή σειρά «Δικαίωση» δεν κατάφερε να σταθεί «σωσίβιο» για το «Μάνα Χ ουρανού» και τη «Μοντέρνα οικογένεια» που σημειώνουν μέτριες επιδόσεις. Για αυτό τα στελέχη του καναλιού έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στο δεύτερο μισό της σεζόν που θα ξεκινήσουν το δοκιμασμένο «Κάτω Παρτάλι», η «Εθνική Ελλάδος» του Γιώργου Καπουτζίδη, καθώς επίσης η νέα ζώνη τις Κυριακές τα βράδια με επιλεγμένες θεατρικές παραστάσεις, αλλά και ένα show που η έναρξή του τοποθετείται χρονικά στις αρχές Μαρτίου.</span></p>
<p><span>Enimerosi24.gr </span></p>

Σχετικά άρθρα