Η φρίκη των ναρκωτικών -Η παραμόρφωση νεαρής που σόκαρε

24 Δεκεμβρίου 2014

Σοκαριστική παραμόρφωση υπέστη 28χρονη γυναίκα στην Αγγλία, ύστερα από χρήση ναρκωτικής ουσίας.

Η 28χρονη Mikaila Tyhurst, από το Μάντσεστερ της Αγγλίας, ήταν χρήστης για πολλά χρόνια ενός ναρκωτικού του GLB, τοξική ουσία που χρησιμοποιείται για τη παρασκευή διαλυμάτων όπως ασετόν, αφαιρετικών για χρώματα και σε ισχυρές κόλλες. Η ουσία της προκάλεσε εκτός από κύρωση ήπατος και παραμόρφωση , προκαλώντας πρήξιμο των ματιών, μώλωπες, και πληγές στο πρόσωπο αλλά και κατέστρεψε την οδοντοστοιχία της.

Η 28χρονη, πριν την χρήση

Η χρήση της ουσίας έχει οδηγήσει την 28χρονη, μητέρα ενός κοριτσιού, 1000 φορές στο νοσοκομείο, εκ των οποίων τις 15, έφτασε πολύ κοντά στο να χάσει τη ζωή της. Η ίδια υποστηρίζει ότι έχει προσπαθήσει πολλές φορές να αποτοξινωθεί, αλλά έχει πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης , κάτι που την οδηγεί και πάλι στην λήψη του ναρκωτικού.

Η ζημιά που έχει υποστεί το συκώτι της είναι μη αναστρέψιμη και οι γιατροί την έχουν προειδοποιήσει ότι στο μέλλον θα χρειαστεί μεταμόσχευση. Αυτή την στιγμή κατηγορείται και για συμμετοχή σε σοβαρό τραυματισμό άνδρα, με μαχαίρι κουζίνας, όμως λόγω της κατάστασής της πήρε 18μηνη αναστολή.

Το GBL, είναι τοξική ουσία σε υγρή μορφή, όπου προκαλεί αντίστοιχη ευφορία με αυτή του αλκοόλ, σύγχυση, βραδυκαρδία, μυοκλονίες προσώπου και άκρων, λήθαργο, μείωση των αναστολών και κώμα.



Πηγή: axortagos.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ