Πώς το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών επηρεάζει την περίοδο;

2 Ιανουαρίου 2015
Ράνια, 28 ετών ρωτά

ΕΡΩΤΗΜΑ
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Έχω ενα πρόβλημα με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών. Πήρα τα yasmin οχι όλο τον κύκλο διότι επρεπε να σταματήσω και στις 18 μου ήρθε η περίοδος. Τελείωσε στις 23 και κάνοντας ελεύθερα σεξ με τον άντρα μου μιας και προσπαθούμε για παιδί ξαφνικά χθες είχα έντονους πόνους στη μέση οπως και σήμερα. Λίγο πριν όμως πήγα στην τουαλέτα και διαπίστωσα λίγο καθαρό αίμα στο χαρτί.  Έχω καταμπερδευτεί και φοβήθηκα πάρα πολύ. Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Ευχαριστώ και καλές γιοτές!

Στο ερώτημα απάντησε ο Μακρής – Γιώργος – Μάριος, MD, MSc

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Πόσο καιρό λαμβάνετε αντισυλληπτικά ; Εάν μόλις ξεκινήσατε αυτές τις πρώτες 2 εβδομάδες, τότε τα συμπτώματά σας θα μπορούσαν να αφορούν σε μία κύηση. Θα χρειαστεί να κάνετε ένα γυναικολογικό διακολπικό υπερηχογράφημα και ενδεχόμενα εάν κριθεί σκόπιμο μία β-χοριακή γοναδοτροφινη αίματος . Σε κάθε περίπτωση συστήνεται να επισκεφτείτε το γυναικολόγο σας ιδιαίτερα εάν τα συμπτώματα επιμένουν. Καλή χρονιά!

 

Με εκτίμηση

Μακρής Γιώργος- Μάριος, MD, MSc,
Γυναικολόγος- Μαιευτήρας,
Ειδικός Γυναικολόγος Ογκολόγος (EBCOG- ESGO accreditation ),

Πανεπιστημιακός Υπότροφος, Γ Μ/Γ κλινικής, Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Π.Γ. Νοσοκομείο "Αττικό",
Επιστημονικός Συνεργάτης Μαιευτικής Γυναικολογικής Κλινικής Ιατρικής Σχολής "Johannes Gutenberg", Mainz, Γερμανίας,
Ιατρείο: Λεωφ. Κηφισιάς 25, Αμπελόκηποι
Τηλ : 00306974877613
 
Makris George- Marios, MD, MSc,
Obstetrician- Gynecologist,
Gynaecologic Oncologist ( EBCOG-ESGO accreditation ),
 
Kifisias Avenue 25, Ampelokipoi, Athens, Greece.
Tel: 00306974877613

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ