Γρήγορο αδυνάτισμα: 4 τρόποι που δεν έχετε σκεφτεί ποτέ

26 Ιανουαρίου 2015

Και όμως, μπορείτε να καταφέρετε να τρώτε λιγότερο χωρίς να πεινάτε. Συγκεντρώσαμε ευφάνταστους, αστείους, πρωτότυπους τρόπους που δε θα σας απογοητεύσουν. Αρκεί να κάνετε τις παρακάτω συμβουλές μέρος της καθημερινότητάς σας.

1. Μην τρώτε με… το καλό σας χέρι. Είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος να τρώτε λιγότερο. Σπάζοντας τη συνήθεια μιας ολόκληρης ζωής, θα καταφέρετε να σκέφτεστε περισσότερο το τί και το πόσο τρώτε. Εναλλακτικά, δοκιμάστε να φάτε με chopsticks ή σε κάποιο άλλο χώρο του σπιτιού.

2. Αγαπήστε… τα δαμάσκηνα. Έρευνες υποστηρίζουν ότι λίγα δαμάσκηνα την ημέρα… τα κιλά τα κάνουν πέρα. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε φυτικές ίνες, μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτη για περισσότερο. Συνοδεύοντάς τα με πρωτεΐνες, όπως με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή προσθέτοντάς τα στα δημητριακά Fitness, θα έχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

3. Χορτάστε… μυρίζοντας. Σκεφτείτε πόση λιγότερη όρεξη έχετε να φάτε, όταν μαγειρεύετε εσείς το φαγητό. Παρομοίως, οι μυρωδιές κάποιων συγκεκριμένων τροφών, όπως της μπανάνας, του πράσινου μήλου, της βανίλιας και της μέντας, έχει παρατηρηθεί ότι μπορούν να σας χορτάσουν πριν ακόμα τις φάτε.

4. Τιμήστε… τις πρωτεΐνες. Φροντίστε να τις περιλαμβάνετε σε κάθε γεύμα σας, καθώς και δημιουργούν ευκολότερα κορεσμό. Προσθέστε ένα αυγό στο πρωινό σας, λίγο γιαούρτι στα δημητριακά ή στα φρούτα και σολομό ή κοτόπουλο στη σαλάτα.

Μετά από χρόνια μελετών, οι ειδικοί καταλήγουν όλο και πιο συχνά στο συμπέρασμα πως οι δίαιτες δε λειτουργούν. Έχετε σίγουρα γνωρίσει κάποιες γυναίκες που τρώνε από όλα και είναι πάντα σε φόρμα, χωρίς να έχουν τα γονίδια της σουπερ γυναίκας. Εμείς συγκεντρώσαμε τους κανόνες που διέπουν την καθημερινότητά τους. Ακολουθήστε τους και γίνετε μια από αυτές!

Δεν είναι κάθε μέρα «ξεχωριστή». Αυτές οι μέρες έρχονται μια φορά στο τόσο, γι’ αυτό και είναι ξεχωριστές. Διαλέξτε τις έξυπνα. Ξεκινήστε χωρίζοντας στα δυο το γλυκό που θα παραγγείλετε με τον σύντροφό σας και αντισταθείτε στα γλυκίσματα που θα σας προσφέρουν στο γραφείο.

Προσπαθήστε να τρώτε με παρέα. Η παροιμία μπορεί να λέει ότι όταν τρώμε δε μιλάμε, η παρέα, όμως, κατά τη διάρκεια του γεύματος θα σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο, καθώς η προσοχή σας δε θα είναι αποκλειστικά στο πιάτο σας.

Mη σπαταλάτε χρόνο και χρήμα σε διαιτητικά προϊόντα. Μπορεί να είναι καλά στη θεωρία, αλλά στην πράξη μπορεί να κρύβουν πολλές θερμίδες . Θα πρέπει να διαβάζετε τις ετικέτες τους και να γνωρίζετε τα συστατικά των τροφίμων που αγοράζετε.

Κανένα φαγητό δεν είναι «κακό». Μη βάζετε ταμπέλες στις τροφές. Αν στερηθείτε τη σοκολάτα για ένα μήνα και προσπαθήσετε να μην τη σκέφτεστε, το πιθανότερο είναι να σας γίνει έμμονη ιδέα. Για μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό, αποβάλλετε από το λεξιλόγιό σας τέτοιους χαρακτηρισμούς.

Επενδύστε στον ύπνο. Το πρώτο πράγμα που θυσιάζετε όταν είστε πιεσμένη είναι ο ύπνος. Στην πραγματικότητα, η έλλειψη ύπνου έχει ορμονικές επιπτώσεις που προσθέτουν κιλά και σας κάνουν να επιθυμείτε κυρίως θερμιδογόνα φαγητά.

Τελικά, το φαγητό είναι απόλαυση και κάθε γυναίκα που δεν κάνει δίαιτα το ξέρει!

www.manamia.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ