4+1 ροφήματα που βελτιώνουν την ενυδάτωσή σας

1 Φεβρουαρίου 2015

 Η σημασία της ενυδάτωσης έχει τονιστεί πολλές φορές και όχι άδικα. Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πολύ σημαντική καθώς μπορεί να συμβάλλει στην καλή λειτουργία του οργανισμού με διάφορους τρόπους. Είναι σημαντική για την πνευματική διαύγεια και για την αθλητική απόδοση. Επίσης, ενισχύει την υγιή εμφάνιση του δέρματος και των μαλλιών όπως και την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, καθώς η ενυδάτωση του οργανισμού ξεκινά κατ’ αρχάς από «μέσα» και κατά δεύτερον από τις εξωτερικές παρεμβάσεις. Επιπλέον, όσοι αντιμετωπίζουν θέματα δυσκοιλιότητας δεν θα πρέπει να ξεχνούν να ενυδατώνονται σωστά καθώς η καλή ενυδάτωση αποτελεί ισχυρό σύμμαχό τους!

Έτσι, λοιπόν σύμφωνα με τις συστάσεις, βέλτιστη ενυδάτωση σημαίνει η κατανάλωση 2,5 λίτρων υγρών/ημέρα για τους άντρες και 2 λίτρων υγρών/ημέρα για τις γυναίκες. Τα υγρά αυτά μπορεί να προέρχονται από νερό, αλλά και από διάφορες άλλες πηγές ακόμα και από τα τρόφιμα! Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποια ροφήματα που ίσως να μην τα υπολογίζατε ως συνεισφερόμενα για την καθημερινή σας ενυδάτωση:

1. Καφές! O μύθος του καφέ καταρρίπτεται και μάλιστα φαίνεται πως η μέτρια κατανάλωση καφέ (μέχρι 3/ημέρα) μπορεί να συμβάλλει στην ενυδάτωση. Καλό θα ήταν να μην τον υπερφορτώσετε με πολλή ζάχαρη και γάλα διότι έτσι θα σας προσθέσει πολλές θερμίδες .

2. Χυμός φρούτων και λαχανικών! Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά περιέχουν νερό σε πολύ μεγάλη περιεκτικότητα. Έτσι και ως χυμοί μπορούν να σας ενισχύσουν την ενυδάτωση. Προτιμήστε τους φυσικούς χυμούς που δεν περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα.

3. Γαλακτοκομικά ροφήματα! Με πρώτο και καλύτερο το γάλα αλλά και το ξινόγαλα ή το κεφίρ, τα ροφήματα με βάση το γάλα περιέχουν μεγάλο ποσοστό νερού και σας βοηθούν στην επίτευξη της βέλτιστης ενυδάτωσης. Προτιμήστε τα στη light τους μορφή, προσέχοντας ταυτόχρονα τη σιλουέτα σας.

4. Άλλα μη καφεϊνούχα αφεψήματα! Πολλά από τα αφεψήματα που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας συνεισφέρουν στο να ενυδατωθείτε σωστά: λουίζα, μέντα, δίκταμο, τζίντζερ, χαμομήλι είναι μόνο μερικές από τις πολλές επιλογές που υπάρχουν. Και σε αυτήν την περίπτωση, προσέξτε την αυξημένη προσθήκη ζάχαρης και γάλακτος.

ΝΕΡΟ! Ο καλύτερος και ο ευκολότερος τρόπος να ενυδατωθείτε είναι το νερό. Φροντίστε να έχετε πάντα ένα μπουκαλάκι φυσικό μεταλλικό νερό μαζί σας, ώστε να μην το ξεχνάτε μέσα στη μέρα.

Οι επιλογές ενυδάτωσης πολλές! Το καλύτερο είναι ο συνδυασμός τους για να είστε πάντα ενυδατωμένη κατά το βέλτιστο τρόπο!

Εύα Σταυρίδη,
Κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος (manamia.gr)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ