«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»

23 Φεβρουαρίου 2015

Λακωνική αλλά και καυστική ήταν η απάντηση που έδωσε η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου στην ανακοίνωση της ΑΕΛ, μετά από το χθεσινό θεσσαλικό ντέρμπι στο "Αλκαζάρ".

«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», ήταν η τοποθέτηση της ομάδας του Βόλου για τη διαμαρτυρία της Λάρισας με αφορμή της διαιτητικές αποφάσεις της αναμέτρησης.

Διαβάστε ΕΔΩ την ανακοίνωση της ΑΕΛ

Πηγή: www.pamesports.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +92153+25654 - adTechUnit 9
Γάμος: Το διαζύγιο και η οικονομική κρίση
Αν και τα περισσότερα ζευγάρια θεωρούν...
Φοβίες, άγχος και πανικός: Πώς θα τα αντιμετωπίσω;
Καλησπερα σας ειμαι 27 χρονων εδω και...