9 τρικ που μειώνουν το στρες στη δουλειά

6 Μαρτίου 2015

Μερικά χρήσιμα μυστικά:

Πριν πάτε  στη δουλειά

  1. Μην ανοίξετε τα e-mail σας ή το επαγγελματικό σας τηλέφωνο πριν φτάσετε στο γραφείο.

Με τη τεχνολογία να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, το τηλέφωνο χτυπάει συνεχώς για επαγγελματικά και προσωπικά e-mailΑντισταθείτε! Η δουλειά θα σας απασχολεί όλη την υπόλοιπη μέρα! Εκμεταλλευτείτε το πρωινό σας χρόνο για πράγματα που σας ευχαριστούν!

  1. Προετοιμάστε τα ρούχα που θα φορέσετε από το προηγούμενο βράδυ.

Εξοικονομήστε έτσι χρόνο το πρωί και μειώστε την  πιθανότητα  να αργοπορήσετε επειδή απλά δεν ξέρετε τι να βάλετε!

  1. Οργανώστε το πρόγραμμα της ημέρας σας.

Προμηθευτείτε μια ατζέντα, στην οποία θα καταγράφετε τις δραστηριότητες της ημέρας. Προγραμματίστε τις πιο απαιτητικές εργασίες τις ώρες που νιώθετε πιο αποδοτικοί!

  1. Ξεκινήστε τη μέρα σας με τα πιο σωστά καύσιμα.

Ίσως να έχετε κουραστεί να ακούτε και να διαβάζετε για τα οφέλη του πρωινού στην υγεία, τη διατήρηση του σωματικού βάρους και πολλά άλλα. Δοκιμάστε να βάλετε το πολυσυζητημένο πρωινό στη ζωή σας!

 

Στο χώρο εργασίας:

  1. Δώστε χρώμα στη δουλειά σας!

Ένα όμορφο περιβάλλον είναι ικανό να μας φτιάξει τη διάθεση και να μειώσει το στρες που συνοδεύει την εργασία. Τα πιο ευχάριστα  αξεσουάρ είναι:

  • Ένα λουλούδι.
  • Μια φωτογραφία ενός αγαπημένου σας προσώπου.
  • Μικρά χρωματιστά πόστερ με αισιόδοξες παραινέσεις όπως «Μη ξεχνάς να χαμογελάς» ή «Πάρε μια βαθιά εισπνοή» ή « όλα είναι αγάπη».
  • Μια ηλεκτρονική κορνίζα με εικόνες από τοπία ή πρόσωπα που σας χαλαρώνουν.
  1. Σηκωθείτε από τη καρέκλα σας με κάθε ευκαιρία.

Αυξήστε τη κίνηση στο γραφείο ακόμα και όταν κάθεστε με το να κινείτε τα πόδια  σας και τα χέρια  σας ή  κάνοντας ένα μικρό περίπατο στα διαλείμματα. Ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να  προστατέψετε την υγεία της καρδιάς σας.

  1. Έχετε πάντα μαζί σας υγιεινά σνακ ή μικρογεύμα.

Μικρά σνακ όπως:

  • φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα
  • ανάλατοι ξηροί καρποί
  • μπισκότα βρώμης χωρίς  ζάχαρη
  • ρυζογκοφρέτες
  • λαχανικά σε στικς όπως αγγούρι και καρότο
  • μπάρες δημητριακών με βρώμη

 

Ελαφρύ γεύμα μια σαλάτα με αυγό, τόνο ή κοτόπουλο, ένα τοστ ή ένα κομμάτι σπιτική πίτα ή ένα αυγό, θα σας δώσουν ενέργεια χωρίς να σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες και να «βαρύνουν» το στομάχι σας.

  1. Ενυδατωθείτε σωστά.

Φροντίστε να πίνετε πάντα αρκετό νερό και αντικαταστήστε κάποιους καφέδες με ροφήματα από αρωματικά βότανα, όπως Χαμομήλι, Λουίζα, Φασκόμηλο.

 

  1. Εφαρμόστε ένα σύντομο προσωπικό πρόγραμμα χαλάρωσης.

Βρείτε ένα ήρεμο χώρο, κλείστε τα μάτια σας και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Θυμηθείτε να εισπνέεται αργά από την μύτη και να εκπνέετε από το στόμα. Πάρτε 7-8 βαθιές αναπνοές, σιγά σιγά. Στη συνέχεια σκεφτείτε ένα μέρος που σας αρέσει και σας χαλαρώνει. Ταξιδέψτε νοερά  εκεί για λίγα λεπτά, πάρτε 3-4 ακόμα βαθιές αναπνοές και επιστρέψτε στην εργασία σας.

relax_view

 

Κάθε μέρα είναι μοναδική  και ανεπανάληπτη, μην την αφήνετε να  πάει  χαμένη!

 

 

Γράφουν:  Άννα Παπαγεωργίου

Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Επ. Υπεύθυνη Κέντρο Συμβουλευτικής Διατροφής «Ευρωστία»

Κωνσταντίνα Εξαρχοπούλου

Σύμβουλος  Διαιτολόγος –Διατροφολόγος

Επ. Διαχείρισης του Στρες και Προαγωγής της Υγείας

Επ. Συνεργάτης Κέντρο Συμβουλευτικής Διατροφής «Ευρωστία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ