Άσκηση: Ο καλύτερος τρόπος για να χτίσεις μυς

9 Μαρτίου 2015

Ο προσωπικός γυμναστής της Άννας Δρούζα και ιδιοκτήτης του γυμναστηρίου Black n' White, Γιάννης Βελέντζας απαντά στις ερωτήσεις σας!

 

  • Καλημέρα Τι πιθανότητες έχει κάποιος άνω των 45 ετών να χτίσει μυς Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Τις ιδιες πιθανοτητες που εχει καποιος στην ηλικια των 35 ,των 25 κτλ.Απλα ισως χρειαστεί περισσότερο χρόνο γιατί οσο μεγαλώνουμε τα επίπεδα τεστοστερόνης του οργανισμού μας ,μιάς ορμονης που ειναι σημαντικη για την μυική μας ανάπτυξη, μειώνονται.

Θα πρέπει ομως να τηρεί κάποιες βασικές προυποθεσεις: να προπονείται τόσο,ωστε να δίνει στο σώμα του το ερέθισμα για μυική ανάπτυξη, να τρέφεται σωστα ωστε οι μυς να παιρνουν ολα τα απαραιτητα συστατικα και να ξεκουραζεται για να βρισκει ο οργανισμος του τον χρονο να αναπλαθει τους μυς και να τους βαζει σε διαδικασια αναπτυξεις
 
 
 
  • Καλημέρα σας. Για κάποιον που θέλει να κάνει γράμμωση πόσες φορές την εβδομάδα πιστεύεται ότι πρέπει να κάνει αερόβια άσκηση; 50-60 λεπτά είναι καλά;
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

3 φορες τη βδομαδα ειναι το ιδανικο,φυσικα σε συνδυασμο με βαρη. τα 50-60 λεπτα χαμηλης η μετριας αεροβιας ασκησης ειναι η πιο συνηθισμενη μορφη αεροβιας ασκησης αλλα εχει το μειονεκτημα να εμποδιζει τη μυικη αναπτυξη.θα σου προτεινα να δοκιμασεις τη διαλειμματκη προπονηση υψηλης εντασης (HIIT).ειναι η προπονηση μεγιστης διαρκειας 20 λεπτων με τους σφυγμους να κυμαινονται στο 90% της μεγιστης καρδιακης συχνοτητας.τελευταιες ερευνες εχουν δειξει οτι η HIIT μειωνει τα ποσοστα λιπους ενω επιτρεπει στους μυς να αναπτυχθουν . τελος μη ξεχναμε το σημαντικοτερο παραγοντα στην προσπαθεια γραμμωσης : ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ