Τα 3 μυστικά για γρήγορη απώλεια βάρους

10 Μαρτίου 2015
Νεφέλη, 19 ετών ρωτά

ΕΡΩΤΗΜΑ
Καλησπέρα σας! Είμαι 19 χρονών και έχω ύψος,162 και ζυγίζω 72 κιλά. Έχω καταφέρει να χάσω 5 κιλά. Θα ήθελα μέχρι το καλοκαίρι να χάσω αρκετά κιλά καθώς τώρα ντρέπομαι πολύ για το σώμα μου. Αν με βοηθήσετε θα με κάνετε πολύ χαρούμενη. Τι μου συμβουλεύετε;

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή φίλη, καταρχάς μπράβο για την προσπάθεια που ξεκίνησες και τα καλά αποτελέσματα που μέχρι τώρα έχεις. Με βάση τα στοιχεία που μου δίνεις υπολογίζω πως ο Δείκτης Μάζας Σώματός σου είναι 27,1 και σε κατατάσσει στην κατηγορία του υπέρβαρου, οπότε η απώλεια μερικών ακόμη κιλών κρίνεται επωφελής για εσένα. 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είσαι πολύ προσεκτική στις μεθόδους που ακολουθείς κυρίως λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Ο οργανισμός σου διανύει περίοδο ανάπτυξης και οι απαιτήσεις του είναι αυξημένες. Είναι λοιπόν σημαντικό να αποφεύγεις δίαιτες πολύ στερητικές, δίαιτες εξπρές ή δίαιτες που κυκλοφορούν γενικώς στο διαδίκτυο καθώς θέτεις την ανάπτυξή σου σε κίνδυνο και προφανώς δε βλέπεις παρά μόνο πολύ πρόσκαιρα αποτελέσματα στη ζυγαριά σου. Για να χάσεις τα κιλά που σε απασχολούν ανώδυνα, με ασφάλεια αλλά και μόνιμα αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δουλέψεις με τον εαυτό σου σε τρία βασικά σημεία:

Ψυχολογία: Θα πρέπει να εντοπίσεις  τα κίνητρα σου και αυτά να αποτελέσουν για εσένα κινητήριο δύναμη. Αναλογίσου γιατί θέλεις να χάσεις βάρος, πως θα νιώθεις όταν θα έχεις χάσει τα περιττά κιλά, πόσο θα αλλάξει η ζωή σου, τι επίδραση θα έχει η αλλαγή στο σώμα σου στην αυτοπεποίθηση σου και στις σχέσεις σου με τους άλλους ανθρώπους κ.ο.κ.

Διατροφή: Η διατροφή σου είναι το όπλο για να αποκτήσεις ένα υγιές σώμα και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζεις. Βάλε ισορροπία και πρόγραμμα στη διατροφή σου. Ένας επαγγελματίας διαιτολόγος θα σε βοηθήσει να διαμορφώσετε μαζί ένα εξατομικευμένο διαιτολόγιο που θα καλύπτει τις ανάγκες σου σε θρεπτικά συστατικά αλλά και θα εξασφαλίσει μια σταδιακή και σταθερή απώλεια βάρους. Παράλληλα θα σε εκπαιδεύσει στο πως θα μπορέσεις εύκολα και ανώδυνα βήμα-βήμα να αλλάξεις τις συνήθειες σου και να αποκτήσεις υγιεινές συνήθειες που θα σε ακολουθούν και αργότερα στη ζωή σου. Με αυτόν τον τρόπο είναι βέβαιο πως θα εξασφαλίσεις έναν πολύ καλό έλεγχο του βάρους σου σε βάθος χρόνου, χωρίς να βρίσκεσαι συνεχώς αντιμέτωπη με τη ζυγαριά.

Άσκηση: Τρίτον, αλλά εξίσου σημαντικό: Μην παραβλέπεις το ρόλο της άσκησης στον έλεγχο του βάρους σου αλλά και στην υγεία σου γενικότερα. Βρες μια μορφή σωματικής άσκησης που σου ταιριάζει, σου είναι ευχάριστη και μπορείς να την εντάξεις στη ρουτίνα σου και εφάρμοσέ την, συστηματικά! Δε χρειάζεται να κάνεις πρωταθλητισμό ή πολύ έντονη γυμναστική, δραστηριότητες όπως το περπάτημα, ο χορός, κάποιο άθλημα της αρεσκείας σου ή το ποδήλατο είναι εξίσου ευεργετικές και θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην απώλεια των περιττών κιλών.

Καλή συνέχεια!

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ
Τα νέα της ημέρας
11:39 Νέα επίθεση του ISIS αναμένει η ΕΕ