Μυστικά ομορφιάς: Πώς να φαινόμαστε νεότερες

10 Μαρτίου 2015

Και ποιος δεν θέλει να φαίνεται νεότερος. Υπάρχουν πρακτικές που μπορούν να σταματήσουν το χρόνο και να μας κάνουν να φαινόμαστε πιο νέοι και λαμπεροί;

 

Να βάζετε αντηλιακό καθημερινά

Η εφαρμογή αντηλιακού εκτός του ότι προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο στην πρόληψη της γήρανσης.

Έρευνα του 2013 στο περιοδικό Annals of Internal Medicine ανακάλυψε ότι άνθρωποι που έβαζαν αντηλιακό 3-4 φορές την εβδομάδα ήταν λιγότερο πιθανό να εμφανίζουν γήρανση του δέρματος σε σύγκριση με όσους το έβαζαν περιστασιακά, σε έρευνα που διήρκεσε 4,5 χρόνια.

 

Να χρησιμοποιείτε λοσιόν στα χέρια

Το δέρμα στο πάνω μέρος των χεριών είναι πολύ λεπτό, γεγονός που το καθιστά ευάλωτο σε μεγαλύτερη γήρανση σε σύγκριση με το υπόλοιπο σώμα. Όταν ο ξηρός αέρας απορροφά την υγρασία από το δέρμα, τα χέρια σας φαίνονται ακόμα πιο γερασμένα. Η χρήση λοσιόν βοηθά. Διαλέξτε μια που να περιέχει αντηλιακό, δήλωσε ο Dr. Fusco. Θα μειώσει σε μεγάλο βαθμό τη βλάβη από την ηλιακή ακτινοβολία που εμφανίζεται με καφέ κηλίδες και ρυτίδες.

 

Να αποφεύγετε τροφές που λεκιάζουν τα δόντια

Ενώ τα λευκά δόντια φαίνονται σαν σημάδι καλής υγείας και νεότητας, δήλωσε ο οδοντίατρος Emanuel Layliev, σκούρες, ζεστές και κολλώδεις τροφές είναι από τις χειρότερες που λεκιάζουν τα δόντια. Το κόκκινο κρασί, ο καφές και η cola επίσης έχουν αυτή την ιδιότητα.

 

Να ασκείστε τακτικά

Η άσκηση βελτιώνει την υγιή κυκλοφορία, που επιτρέπει στο δέρμα να φαίνεται στα καλύτερά του, δήλωσε ο Dr. Fusco. Νέα έρευνα του McMaster University στον Καναδά ανακάλυψε ότι η άσκηση μπορεί ενδεχομένως να αναστρέψει τη γήρανση του δέρματος. Όταν είστε σε φόρμα φαίνεστε νεότερη.

 

Προσέξτε την πρόσληψη αλατιού

Οι αλμυρές τροφές μπορούν να οδηγήσουν σε κατακράτηση νερού και σε πρησμένη όψη –ιδιαίτερα στην περιοχή κάτω από τα μάτια.

 

Να τρώτε τροφές υψηλές σε πρωτεΐνες

Αν θέλετε τα μαλλιά σας να φαίνονται υγιή πρέπει να αρχίσετε από τα βασικά. Αυτό σημαίνει κατανάλωση άφθονης ποσότητας πρωτεΐνης για τη διατήρηση της φυσιολογικής παραγωγής μαλλιών, δήλωσε ο Kevin Pinski, δερματολόγος στο Pinski Dermatology & Cosmetic Surgery του Σικάγο. Η ουσία είναι ο δομικός λίθος για υγιή μαλλιά.

 

Προσέξτε τα βρεγμένα μαλλιά

Αν παρόλο που λαμβάνετε πρωτεΐνες τα μαλλιά σας είναι άτονα και λεπτά μπορεί να ευθύνονται οι συνήθειες μετά το μπάνιο. Το βούρτσισμα των μαλλιών όταν τα μαλλιά είναι βρεγμένα μπορεί να τα σπάσει και να οδηγήσει σε ατίθασα μαλλιά.

 

Προσοχή στο στρες

Το στρες δεν σας κάνει μόνο να αισθάνεστε άσχημα μέσα σας, αλλά φαίνεται και στην εξωτερική εμφάνιση.
Σύμφωνα με έρευνα στο περιοδικό Seminars in Cutaneous Medicine and Surgery ενεργοποιεί φλεγμονώδεις διαδικασίες στο δέρμα που μπορούν να επιδεινώσουν παθήσεις όπως η ψωρίαση, η ακμή και το έκζεμα.

 

Απεξαρτηθείτε από το smartphone

Με τον καιρό, το να σκύβετε όταν γράφετε μηνύματα ή ασχολείστε με το Facebook δημιουργεί ρυτίδες στο λαιμό, σημειώνει ο Dr. Fusco. Κάθε κίνηση που επαναλαμβάνεται τελικά δημιουργεί μόνιμες γραμμές.

 

Να κοιμάστε αρκετά

Κατά τη διάρκεια του ύπνου (στο βαθύ στάδιο) ο οργανισμός παράγει μεγαλύτερες ποσότητες οιστρογόνων και προγεστερόνης, δήλωσε ο Dr. Pinski. Αυτές ενισχύουν τους φυσικούς μηχανισμούς επιδιόρθωσης του δέρματος και φαίνεστε πιο λαμπερή όταν ξυπνάτε. Οι ορμόνες επίσης βοηθούν στην πρόληψη της ακμής.

 

 

Πηγές: Ξένος τύπος/ iatronet

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace