Πρόγραμμα διατροφής για όμορφο σώμα χωρίς λίπος!

12 Μαρτίου 2015
Ντίνα, 32 ετών ρωτά

ΕΡΩΤΗΜΑ
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να τρώω πρωί, μεσημέρι και βράδυ για να μην παχύνω. Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και το χρόνο σας.

Στο ερώτημα απάντησε η Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγος, Διατροφολόγος

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Προκειμένου να διατηρείτε το βάρος σας σταθερό θα πρέπει η καθημερινή σας
διατροφή να βασίζεται σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα και ρουτίνα. Φροντίστε να καταναλώνετε όλα σας τα γεύματα και 2-3 ενδιάμεσα σνακ, σε τακτική ώρα και σε ανάλογες ποσότητες καθημερινά. Η καθημερινή ρουτίνα ενισχύει το μεταβολισμό, ενώ η σταθερές ποσότητες θα σας προστατέψουν από υπερβολές. Δώστε έμφαση στο πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα και ένα πιο ελαφρύ βραδινό. Ακόμα, βάλτε στη διατροφή σας φρέσκα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, καρπούς, δημητριακά, ψάρι. Και αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη, χημικά και συντηρητικά, για να το πετύχετε αυτό προτιμήστε πάντα το σπιτικό φαγητό και μειώστε τη κατανάλωση έτοιμου φαγητού. Τέλος, βάλτε στη ζωή σας την άσκηση,
εφαρμόζοντας ένα πρόγραμμα γυμναστικής που σας ευχαριστεί τουλάχιστον 2 με 3 φορές την εβδομάδα.


Σύντομο βιογραφικό
Διευθύντρια Διατροφής Κέντρου Συμβουλευτικής Διατροφής «Ευρωστία»
Επιστημονικός Συνεργάτης Α’ Πανεπιστημιακής Παιδιατρικής Κλινικής Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία»

Σπουδές

Α.Βασικό πτυχίο:Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας -Διατροφής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Β.Βασικό πτυχίο:Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Γ.Διδάκτωρ Ιατρικής: Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών, Ανάπτυξη προγραμμάτων πρόληψης και προαγωγής Υγείας στην Παιδική Παχυσαρκία.

info-health@evrostia .com ,  womens-health@evrostia.com
http://evrostia.wordpress.com

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ