Αρνητικές σκέψεις: Tρόποι να ανακουφίσεις το μυαλό σου

17 Μαρτίου 2015
Mαρία, αναγνώστρια του boro.gr ρωτά

Aναγνώστριά μας ρωτά: 

Καλησπέρα σας Σας στέλνω αυτό το μήνυμα μήπως με βοηθήσετε. Πριν 5 μήνες έχασα τον άντρα μου σε τροχαίο. Προσπαθώ να σταθώ και πάλι στα πόδια μου. Έχω μία κόρη στην τετάρτη δημοτικού. Έχω κάποιο καιρό τώρα που κάνω άσχημες σκέψεις. Φοβάμαι μην πάθει κάτι το παιδί μου. Προσπαθώ να το διώξω αλλά μερικές φορές οι σκέψεις μου σφίγγουν την ψυχή. Τι να κάνω; Ευχαριστώ.

Στο ερώτημά σας απάντησε η ψυχολόγος Μαρία Φωτιάδου. 

Mαρία Φωτιάδου

Πολλές φορές άτομα που βιώνουν μια απώλεια, όταν χάνουν έναν δικό τους άνθρωπο ξαφνικά, βιώνουν έντονο στρες μετά από αυτό και έχουν ανάλογες σκέψεις. Το καλύτερο για την αναγνώστρια είναι να κάνει κάποιες επισκέψεις σε ειδικό ώστε εκείνος να της δώσει τις κατευθύνσεις για να βρει λύση στα προβλήματά της συζητώντας γι΄αυτά. Είναι ένα ζήτημα που αν το δουλέψουμε την κατάληλλη στιγμή δε θα μας αφήσει υπολείμματα που θα προκαλέσουν πρόβλημα στο μέλλον. Πρέπει να το ξεπεράσει ώστε να δει τη ζωή ξανά με αισιοδοξία. 

Κάτι που προς στιγμή μπορεί να κάνει όταν της περνάνε από το μυαλό άσχημες σκέψεις είναι να σκέφτεται ότι το γεγονός ότι έχασε έναν άνθρωπο σε τροχαίο δε σημαίνει ότι τα ατυχήματα θα εμφανίζονται πάντα στη ζωή της και ότι οι άνθρωποι που αγαπά θα πάθουν κάτι ανάλογο. Το πιθανότερο είναι ότι αυτό δε θα γίνει. Είναι σημαντικό να μιλάμε θετικά στον εαυτό μας και να επιβεβαιώνουμε ότι όλα θα πάνε καλά. Σαν να μας μιλούσε κάποιος άλλος. Να λέμε στον εαυτό μας ησύχασε, δε θα συμβεί τίποτα. Οι σκέψεις αυτές δεν είναι λογικές απλά συμβαίνουν επειδή είχες μια τραυματική εμπειρία. Πρέπει να ηρεμούμε τον εαυτό μας όπως θα έκανε κάποιος άλλος που θα ήθελε να μας βοηθήσει. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ