Φάρμακα για την αγχώδη διαταραχή: Τι επιπτώσεις έχουν;

17 Μαρτίου 2015
Λευτέρης, αναγνώστης του boro.gr ρωτά

Aναγνώστης μας ρωτά: 

Γεια σας. Ειμαι 53 χρονων με γενικευμενη αγχωδη διαταραχη οχι μεγαλου βαθμου και με σωματοποιηση αγχους Στην τελευταια επισκεψη στον γαστρεντερολογο πριν ενα χρονο μαζι με τα lozec που τα παιρνω κατα καιρους χρονια μου εδωσε και το seroxat με δοσολογια 5 μηνες 10 mg αλλους 5 μηνες 5 mg και 2 μηνες 5mg μερα παρα μερα και μετα σταδιακη διακοπη Εχουν περασει 25 μηνες απο τη διακοπη του seroxatεκανα σταδιακη διακοπη αλλα λιγο γρηγορη και αποτομη και το προβλημα μου ειναι οτι απο τη διακοπη και μετα αντιμετωπιζω σοβαρο προβλημα πεσμενης λιμπιντο και με τη στυση και θεωρω οτι ειναι απο τα χαπια. Πριν δεν ειχα κανενα προβλημα Τι θα μπορουσατε να με συμβουλεψετε να κανω;

Στο ερώτημά σας απαντά ο ψυχίατρος Παύλος Σακκάς. 

Από τη στιγμή που έχει κόψει κάποιος τα φάρμακα δεν υπάρχει συσχέτιση. Η πεσμένη λίμπιντο μπορεί να οφείλεται σε άλλα αίτια. Ίσως υπάρχει και κάποια κατάθλιψη από κάτω. Μάλλον δεν έχει σχέση με τα φάρμακα αλλά θα πρέπει να πάρει τη συμβουλή του προσωπικού του ιατρού. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ