Έρωτας στο γραφείο: 4 κανόνες που δεν πρέπει να παραβείς

<p style="text-align: justify;"><strong>Κάποιοι θα έλεγαν ότι μια σχέση στο γραφείο δεν είναι και ό,τι καλύτερο, όμως σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Εξάλλου, όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι δουλεύουν αρκετές ώρες και έχουν ελάχιστο χρόνο για προσωπική ζωή είναι αναμενόμενο να δημιουργούν πιο στενές σχέσεις με τους ανθρώπους που γνωρίζουν στο γραφείο τους.</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Μια αμερικάνικη έρευνα συμπέρανε ότι το 84% των εργαζομένων ηλικιών <strong>18-29 ετών υποστήριξαν ότι θα έκαναν εύκολα σχέση με ένα συνάδελφό τους, το 40% δήλωσε ότι δεν θα είχε πρόβλημα αν κάποιος συνάδελφός του έκανε σχέση με τον προϊστάμενο τους, ενώ το 20% των γυναικών και το 9% των αντρών έχουν  κάνει σχέση με το αφεντικό τους.</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Δεν είναι λίγα τα ζευγάρια που γνωρίστηκαν σε γραφείο και κατάφεραν να κάνουν μια ουσιαστική σχέση που οδήγησε σε γάμο, με το ζεύγος Obama είναι ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα, όμως κατάφεραν να διατηρήσουν τις ισορροπίες ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή.</p>
<p style="text-align: justify;">1. <strong>Κρατήστε τις ισορροπίες</strong>: Η σχέση σας μπορεί να αναστατώσει τις ισορροπίες στο γραφείο, να κάνει τους συναδέλφους σας να αισθανθούν ότι έχει δημιουργηθεί μια ‘συμμαχία’ που μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά. Για αυτό μην αλλάξετε συμπεριφορά στο γραφείο αλλά μόνο στο σπίτι.</p>
<p style="text-align: justify;">2. <strong>Να είστε έτοιμοι για τα χειρότερα</strong>: Κανείς δεν ξεκινάει μια σχέση με τη λογική ότι θα χωρίσει μια μέρα. Όμως όταν πρόκειται για συνάδελφο καλό είναι να ξέρετε από την αρχή πως θα διαχειριστείτε ένα πιθανό χωρισμό. Πρόκειται εξάλλου για κάποιον που βλέπετε καθημερινά. Μην ανακοινώσετε τη σχέση σας μέχρι να σιγουρευτείτε ότι είναι σοβαρή.</p>
<p style="text-align: justify;">3. <strong> Να είστε ειλικρινής</strong>: Μην προσπαθείτε να το κρύψετε αλλά ανακοινώστε τη σχέση σας την κατάλληλη στιγμή. Είναι καλύτερο να ενημερώνετε τους συναδέλφους σας για την κατάσταση πριν ξεκινήσουν φήμες που δεν σας ευνοούν.</p>
<p style="text-align: justify;">4. <strong>Να παραμείνετε επαγγελματίες</strong>: Μην τσακώνεστε στο γραφείο, μην κρατάτε μούτρα και κυρίως μην είστε διαχυτικοί μπροστά στους άλλους. Το διαβάσαμε στο περιοδικό Γυναίκα </p>

Σχετικά άρθρα