Αποκάλυψη-σοκ: Επίτηδες έριξε το αεροπλάνο ο συγκυβερνήτης!

26 Μαρτίου 2015

Στο σενάριο της σκόπιμης πράξης και όχι του ατυχήματος επικεντρώνονται οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής του Airbus A320 της Germanwings, όπως επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου το μεσημέρι της Πέμπτης ο εισαγγελέας της Μασσαλίας.

Αυτό είναι τουλάχιστον το συμπέρασμα το οποίο εξάγεται από τα πρώτα στοιχεία που προκύπτουν από τον καταγραφέα ήχου του πιλοτηρίου (CVR).

Μετά τη συντριβή του μοιραίου Airbus με τους 150 επιβαίνοντες στις Γαλλικές Αλπεις, την Τρίτη, ο εντοπισμός του δεύτερου μαύρου κουτιού δίνει εντελώς διαφορετική τροπή στις έρευνες. Σύμφωνα με πηγή των New York Times, λίγα λεπτά πριν από τη συντριβή, ο ένας εκ των δύο πιλότων βρέθηκε αποκλεισμένος από το κόκπιτ, από το οποίο είχε βγει χωρίς αμφιβολία για να πάει στην τουαλέτα.

«Κατά την έναρξη της πτήσης, ακούγεται το πλήρωμα να μιλά φυσιολογικά, έπειτα ακούγεται ο ήχος του ενός καθίσματος που κάνει προς τα πίσω, μία πόρτα που ανοίγει και κλείνει, θόρυβοι οι οποίοι επιβεβαιώνουν ότι κάποιος πληκτρολογεί τον κωδικό ασφαλείας για το άνοιγμα της πόρτας. Από εκείνο το σημείο έως τη συντριβή δεν υπάρχουν συζητήσεις», επισημαίνει στη Monde πηγή, η οποία έχει πρόσβαση στις έρευνες.

Ο Εισαγγελέας της Μασσαλίας Μπρις Ρομπέν τόνισε ότι είναι πολύ νωρίς να επιβεβαιωθεί το σενάριο της αυτοκτονίας του συγκυβερνήτη. «Οι άνθρωποι που διαπράττουν αυτοκτονία συνήθως το κάνουν μόνοι τους. Δεν το θεωρώ αυτοκτονία», εξήγησε ο Ρομπέν. Υπογράμμισε επίσης ότι «δεν υπάρχουν λόγοι που να συντείνουν στο σενάριο της τρομοκρατικής επίθεσης». Αυτό που σε κάθε περίπτωση είναι μέχρι στιγμής βέβαιο είναι ότι ο δεύτερος πιλότος σκόπιμα άφησε έξω από το κόκπιτ τον κυβερνήτη.

Η Germanwings δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία ούτε για την ταυτότητα ούτε για την εθνικότητα των δύο πιλότων. Σύμφωνα με τον εισαγγελέα της Μασσαλίας, ο συγκυβερνήτης ήταν ο 28χρονος Γερμανός Αντρέας Λούμπιτζ. Οσον αφορά τον κυβερνήτη έχει γίνει γνωστό ότι εργαζόταν στη Lufthansa για περισσότερο από μία δεκαετία και είχε συμπληρώσει περισσότερες από 6.000 στον αέρα. Ο συγκυβερνήτης ωστόσο είχε ξεκινήσει «πρόσφατα» τη συνεργασία του με την εταιρεία, «στα τέλη του 2013», υπογραμμίζει η ίδια πηγή. Είχε πολύ μικρή εμπειρία, «μόλις μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης στο ενεργητικό του», προσθέτει.

Το ακουστικό υλικό από το δεύτερο μαύρο κουτί μαρτυρά ακόμη ότι οι επιβάτες δεν είχαν καταλάβει το συνέβαινε έως και λίγα λεπτά πριν από τη συντριβή, οπότε ακούγονται ουρλιαχτά. 

tanea.gr

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ