Έρωτας: Πως θέλουν οι γυναίκες να τις φλερτάρεις

3 Απριλίου 2015

Αυτό που θέλουν να ακούν οι γυναίκες

«Να σε συγκρίνω με μέρα καλοκαιρινή;» ρωτούσε ο Σαίξπηρ στο Σονέτο 18. Σήμερα, όμως, οι γυναίκες φαίνεται να προτιμούν διαφορετικά κομπλιμέντα, πιο άμεσα. «Έχεις ωραία χείλη», είναι το αγαπημένο τους κολακευτικό σχόλιο, καθώς αυτή βρέθηκε να είναι η πλέον πετυχημένη φράση των ανδρών, που εξασφαλίζει το ενδιαφέρον των γυναικών στο Ίντερνετ. «Ανακαλύψαμε το ιερό δισκοπότηρο του φλερτ», επισήμανε ο Λόιντ Πράις, διευθυντής Μάρκετινγκ στο σάιτ γνωριμιών, Badoo.com. Ο συγκεκριμένος ιστότοπος, έχει 87 εκατομμύρια καταγεγραμμένους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Οι ερευνητές του μελέτησαν και μέτρησαν σε διάστημα ενός μήνα την επιτυχία 200.000 «φλερτ» που εστάλησαν σε 11 γλώσσες. Έτσι δημιούργησαν τον Δείκτη Επιτυχίας... Κομπλιμέντων. Οι χρήστες του σάιτ κλήθηκαν να χρησιμοποιήσουν μια από 12 διαφορετικές φράσεις, με κάθε μία από αυτές να αναφέρεται σε ένα σημείο του γυναικείου σώματος ή της εμφάνισής των γυναικών, γενικά. Οι ερευνητές μέτρησαν την επιτυχία τους με δυο τρόπους: αρχικά ήλεγξαν αν προκάλεσαν κάποια αντίδραση και στη συνέχεια, αν ακολούθησε συζήτηση (κουβέντα δηλαδή με τουλάχιστον 4 ανταλλαγές απόψεων από κάθε μέλος).
Τα χείλη...Όταν είδαν τα αποτελέσματα οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το «Έχεις ωραία χείλη», είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία. Ωστόσο άλλα σχόλια έτυχαν επίσης πολύ θετικών αντιδράσεων σε συγκεκριμένες χώρες. Για παράδειγμα, Αμερικανίδες, Γαλλίδες, Ιταλίδες και Βραζιλιάνες ανταποκρίθηκαν πιο πολύ στο σχόλιο «Ντύνεσαι ωραία». Στις Βρετανίδες άρεσαν πιο πολύ τα σχόλια για τα πόδια τους, στις Ισπανίδες για τα μαλλιά τους ενώ στις Γερμανίδες και στις Καναδές, για το δέρμα τους. Οι γυναίκες από την Ολλανδία και την Πορτογαλία πάντως ανταποκρίθηκαν πιο έντονα όταν οι άνδρες σχολίαζαν θετικά τα... αυτιά τους. 
Τι λένε οι ψυχολόγοι Το σχόλιο για τα χείλη κέρδισε πιο πολλούς πόντους γιατί πρόκειται για μια θαρραλέα προσέγγιση, που φαίνεται περισσότερο προσωπική, επισήμανε ο Τζο Χέμινγκς, Συμπεριφορικός Ψυχολόγος. «Αυτό που θέλουν πολλές γυναίκες από τους άνδρες είναι να παίρνουν πρωτοβουλίες. Πολλοί άνδρες στα συγκεκριμένα σάιτ στέλνουν γενικόλογα μηνύματα και οι γυναίκες αναγνωρίζουν κάτι που δεν είναι γραμμένο προσωπικά για τις ίδιες». «Από την περίοδο της εφηβείας φροντίζουν με καλλυντικά τα χείλη τους, τα αναδεικνύουν με κραγιόν και χρώματα. Από την αρχαία Αίγυπτο γίνεται αυτό», εξηγεί από την πλευρά του ο Ντέιβιντ Γκίβενς, συγγραφέας του βιβλίου Love Signals: A Practical Field Guide to the Body Language of Courtship.

 

Η µαγική λέξη του φλερτ είναι «χείλη» Ποιες φιλοφρονήσεις λατρεύουν να ακούν οι γυναίκες

Στο φλερτ, σχεδόν άπαντες λένε «ναι». Καθώς όµως οι γυναίκες έχουν συνήθως τον τελευταίο λόγο, οι άνδρες καλούνται να επιλέξουν το σωστό κοµπλιµέντο. Ερευνητές µελέτησαν τις γυναικείες αντιδράσεις µέσω µιας διεθνούς ιστοσελίδας για online ραντεβού και συστήνουν: ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσεις µια γυναίκα είναι να της πεις ότι έχει όµορφα χείλη. 
Το παιχνίδι του φλερτ περιπλέκεται ακόµη περισσότερο όταν γίνεται µέσω του Ιντερνετ, όπου από µιαφωτογραφία ο ενδιαφερόµενος αναζητεί το πού πρέπει να δώσει βαρύτητα: στα λαµπερά µαλλιά της, τα όµορφα µάτια της, τα έντονα µήλα ή µήπως στον «πασιφανή» πνευµατικό πλούτο της; Με σκοπό να δώσουν τέλος σε αυτό το βασανιστήριο των ανδρών, ερευνητές ανέλυσαν τον τρόπο µε τον οποίοανταποκρίθηκαν 2.000 γυναίκες στο κάλεσµα τωνανδρών µέσα από την ιστοσελίδα για online ραντεβού Badoo.com – ο συγκεκριµένος ιστότοπος έχει 87 εκατ. καταγεγραµµένους χρήστες.Ειδικότερα, οι άνδρες κλήθηκαν να επιλέξουν ανάµεσα σε 12 τρόπους προσέγγισης, οι οποίοι ανταποκρίνονταν σε ένα κοµπλιµέντο για διαφορετικό µέρος του σώµατοςή της συνολικής εµφάνισης της κυρίας που είχαν ξεχωρίσει. Στη συνέχεια, οι ερευνητές ανέλυσαν ταποσοστά επιτυχίας τους βάσει δύοκριτηρίων: αφενός αν έλαβαν απάντηση και αφετέρου αν κατάφεραν µια µακροβιότερη επικοινωνία – τουλάχιστοντέσσερα µηνύµατα. 
Η φράση «έχεις όµορφα χείλη» αποδείχθηκε µαγική στιςπερισσότερες περιπτώσεις, αν και άλλου είδους κοµπλιµέντα είχανµεγαλύτερη... πέραση σε συγκεκριµένες χώρες. Αµερικανίδες, Γαλλίδες, Ιταλίδες καιΒραζιλιάνες, για παράδειγµα, συγκινούνται όταν οι άνδρες τις κολακεύουν για τον τρόπο που ντύνονται, ενώ οι Βρετανίδες και οι Τουρκάλες αρέσκονται σε «ύµνους» για τα πόδια τους. Οι Ισπανίδες, πάλι, θέλουν φιλοφρονήσεις για τα µαλλιά τους, ενώ οι Καναδές και οι Γερµανίδες για το δέρµα τους. Οσο για τις Ολλανδές και τις Πορτογαλίδες, αυτές φαίνεται πως προτιµούν οι άνδρες να τις κοιτούν… στα αυτιά. Oπως εξηγεί ο Σκωτσέζος Τζο Χέµιγκς, συµπεριφοριστής-ψυχολόγος, οι γυναίκεςανταποκρίνονται στα κοµπλιµέντα για τα χείλη τους επειδή φαντάζει ως ολοκληρωµένη και θαρραλέα προσέγγιση, που µοιάζει παράλληλαπιο προσωπική. «Οι περισσότερες γυναίκες θέλουν από τους άνδρες να αναλάβουν την πρωτοβουλία. Πολλοί άνδρες στέλνουν τυποποιηµένα µηνύµατα, µε αποτέλεσµα οι γυναίκες να το αντιλαµβάνονται και να ενοχλούνται που το µήνυµα δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτές» λέει. Εντελώς διαφορετική άποψηέχουν ορισµένοι ειδικοί που δραστηριοποιούνται στον χώρο των µέσων µαζικής επικοινωνίας, όπως ο υπεύθυνος διαφήµισης Κρις Ματισίκ. Σύµφωνα µε τη θεωρία του Κρις, οι γυναίκες δεν ανταποκρίθηκαν επειδή ικανοποιήθηκε η φιλαρέσκειά τους, αλλά είχαν φροντίσει πρωτύτερα να ρίξουν µια γρήγορη µατιά στο προφίλ του αποστολέα. Και αν, λόγου χάριν, ο αποστολέας είχε όµορφα µαλλιά, µάτια, ή θεληµατικό πιγούνι του απάντησαν. Αν, πάλι, φαινόταν µίζερος ή για κάποιο λόγο δεν τις ικανοποίησε εµφανισιακά, απλώς τήρησαν σιγήν ιχθύος…

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ