Arthur Adams: Ένας γκραν μετρ του μπλουζ και της σόουλ

6 Απριλίου 2015

Μία μεγάλη μορφή του σύγχρονου μπλουζ και της σόουλ, ένας τραγουδιστής και κιθαρίστας με ξεχωριστό feeling, στον δρόμο όλων των μεγάλων του μπλουζ. Ένας πραγματικός γκραν μετρ έρχεται στο Half Note Jazz Club (17-20/4 ).

Mπλούζμαν με ευρύ πεδίο δράσης και με μακρόχρονη καριέρα που καλύπτει μισόν αιώνα, ο Arthur Adams άνοιξε τον προσωπικό του δρόμο προς την διεθνή αναγνώριση με το άλμπουμ του «Back on Track» το 1999 (με την συμμετοχή του B.B. King ). Όμως η παρουσία του σπουδαίου αυτού τραγουδιστή, κιθαρίστα (και μπασίστα ) καταγράφεται σε σημαντικές στιγμές των sixties καθώς το μπλουζ αναγνωριζόταν ως ο ακρογωνιαίος λίθος της ποπ και του ροκ και ο Arthur έπαιζε πλάι σε θρύλους όπως ο Chuck Berry, ο Elmore James ή ο Buddy Guy (από τον οποίο πήρε και τη συνήθεια να σολάρει παίζοντας ανάμεσα στο κοινό ).

Η καριέρα του άνοιξε ακόμα πιο πολύ όταν πήγε από το Ντάλας στο Λος Άντζελες το 1964 και άρχισε να παίζει σε στούντιο με μουσικούς όπως ο Quincy Jones, ο Hugh Masekela, ο Lou Rawls ή ο Henry Mancini, δείχνοντας την ευρύτητα της μουσικής του αντίληψης όσο και την ιδιαίτερη σόουλ πλευρά του. Αρχές των seventies ξεκίνησε την προσωπική του δισκογραφία μπαίνοντας ακόμα πιο πολύ στη σόουλ και το ρυθμ εντ μπλουζ και παίζοντας με σταρ της περιόδου όπως οι Crusaders. Η ενασχόληση του Arthur Adams με το φανκ και τη σόουλ κράτησε ως τα μέσα των eighties οπότε αποφάσισε να επιστρέψει στις μπλουζ ρίζες του, στον B.B. King, τον Elmore James και τον Muddy Waters. Ήταν η σωστή κίνηση που τον ανέδειξε ως κιθαρίστα και τραγουδιστή που φλερτάρει αυθεντικά με το stardom και τον τον κάνει πραγματικό μετρ του μπλουζ, του γκόσπελ και της σόουλ μέχρι σήμερα.

athinorama.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ