12 μυστικά για να εμποδίσετε την αρθρίτιδα

17 Απριλίου 2015

Η αρθρίτιδα είναι μία ασθένεια με διαφορετικές παραμέτρους, που επηρεάζει έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι πάσχοντες από αρθρίτιδα έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν επικίνδυνα καρδιολογικά προβλήματα και εγκεφαλικά, αποκαλύπτει μία νέα, μεγάλη μελέτη. Όπως δείχνει, όσοι έχουν ρευματοειδή αρθρίτιδα διατρέχουν κατά 40% υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής αρρυθμίας, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην καρδιακή προσβολή και στον θάνατο. Έχουν επίσης 30% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν εγκεφαλικό επεισόδιο. Οι Δανοί επιστήμονες που εκπόνησαν τη μελέτη πιστεύουν ότι η φλεγμονή της αρθρίτιδας επηρεάζει με κάποιον τρόπο τον καρδιακό ρυθμό και οδηγεί στην επονομαζόμενη κολπική μαρμαρυγή – μία από τις συχνότερες αρρυθμίες στον γενικό πληθυσμό.

Η κολπική μαρμαρυγή με τη σειρά της μπορεί να οδηγήσει στην θρόμβωση και ακολούθως στο έμφραγμα και στο εγκεφαλικό.

Υπάρχουν οι πρωταρχικές και οι δευτερεύουσες αιτίες της αρθρίτιδας, με πιο κοινή μια εκφυλιστική μορφή αρθρίτιδας, η οποία μπορεί να οφείλεται στην διαδικασία της γήρανσης. Υπάρχει επίσης η φθορά του χόνδρου μεταξύ των δύο οστών στην άρθρωση, που συνήθως οφείλεται στην οστεοπόρωση, όπου τα κόκαλα είναι ήδη αδύναμα και ευπαθή. Ωστόσο, οι ειδικοί επιμένουν ότι υπάρχει τρόπος να εμποδίσουμε την αρθρίτιδα. Και μάλιστα υπάρχει όχι μόνο ένας αλλά...12. Και για του λόγου το αληθές:

- Φυσική άσκηση: Επιλέξτε  να ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες και όχι να σηκώνετε βάρη. Συνδυαστικά, δοκιμάστε το περπάτημα.
- Ξεκινήστε ήπιες ασκήσεις για τη διαχείριση του βάρους σας.
- Ο διαλογισμός μπορεί να σας ωφελήσει στη διαχείριση οδυνηρών καταστάσεων με σαφείς επιπτώσεις στην υγεία σας.
- Προστατέψτε τις αρθρώσεις σας από τραυματισμούς.
- Πίνετε άφθονο νερό.

- Αυξήστε (εάν χρειάζεται και με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας) την πρόσληψη ασβεστίου.
- Κάντε το ίδιο και με τις βιταμίνες, που ενδεχομένως χρειάζεται ο οργανισμός σας.
- Μειώστε τις επαναλαμβανόμενες κινήσεις στην καθημερινότητά σας.
- Αποφύγετε ή κόψτε το κάπνισμα.
- Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ θεωρείται από τους μεγαλύτερους εχθρούς για την υγεία και τη δομή των οστών.
- Προσπαθήστε να λαμβάνετε γλυκοζαμίνη και χονδροϊτίνη.
- Καταναλώνετε τακτικά γάλα και σε περίπτωση που έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, επιλέξτε λαχανικά όπως το μπρόκολο, για καλύτερη πρόσληψη ασβεστίου.

Ειδικότερα για τις γυναίκες που έχουν περάσει την εμμηνόπαυση, είναι εξαιρετικά σημαντικό να λαμβάνουν ορμονολογική θεραπεία και επιπλέον ασβέστιο και βιταμίνη D. Άλλες πρακτικές που επίσης βοηθούν είναι η yoga, η αποφυγή συγκεκριμένων τροφίμων (αλάτι, ζάχαρη, γλυκαντικά, αλκοόλ, καφεΐνη, trans λιπαρά και κόκκινο κρέας) και τα σωστά ...παπούτσια. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν φορά κάποια το σωστό νούμερο παπούτσι, με την σωστή εφαρμογή, τότε έχει καλύτερη στάση σώματος και δεν επιβαρύνονται τα οστά.

Πηγές - Web/clickatlife/εφημερίδα "Τα Νέα"

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ