Το φλερτ και η γλώσσα του σώματος! Ξέρεις να την διαβάζεις;

21 Απριλίου 2015

Το φλερτ και η γλώσσα του σώματος.. Μάθε τι μηνύματα στέλνει!

 
"Για να τα λέμε όλα κορίτσια: Πέφτουλας και λιγούρης είναι αυτός που δεν σας αρέσει. Αλλιώς είναι φλερτ, εντάξει;"  Σύνθημα σε τοίχο
 
Και για να μην έρθουμε στη δύσκολη θέση να αρνηθούμε την προσέγγιση ενός ατόμου που μας δείχνει το ενδιαφέρον του, καλό θα είναι να μάθουμε να αποκρυπτογραφούμε τη γλώσσα του σώματος, μιας και τίποτα δεν μιλά τόσο καθαρά για τα αισθήματά μας απέναντι σε κάποιον όσο οι κινήσεις και οι στάσεις μας.
 
Είτε είναι ένας αυθόρμητος Κριός είτε μια γοητευτική Δίδυμος, ή ένας… βαρύς κι ασήκωτος Αιγόκερως, η γλώσσα του σώματος δείχνει σε όσους ξέρουν να τη διαβάσουν αν το άτομο που τον/την φλερτάρει θα βρει ή όχι ανταπόκριση. Ανεξάρτητα με τι θέλουμε ή δεν θέλουμε να δείξουμε με τις λέξεις και τη συμπεριφορά μας, το σώμα μας αντιδρά ασυναίσθητα για να ξεκινήσει ή να αρνηθεί το ερωτικό παιχνίδι. Και τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό, μπορούμε να προσαρμόσουμε τα βουβά αυτά μηνύματα που στέλνουμε, για να ενισχύσουμε την πρόθεσή μας.
 
Μόλις συναντήσουμε κάποιον που μας αρέσει, αμέσως παίρνει μπρος ο μηχανισμός της πρόκλησης. Αν παρατηρήσεις έναν άντρα και μια γυναίκα που διασταυρώνονται, ιδίως στην παραλία με μαγιό, θα δεις αμέσως και τους δυο να κορδώνονται και να ρουφούν την κοιλιά, θέλοντας να δείξουν ένα καλύτερο και πιο νεανικό παράστημα. Γίνεται σχεδόν αυτόματα, χωρίς να το σκεφτούν. Εκείνη μπορεί να τινάξει τα μαλλιά της, άλλη μια ασυναίσθητη κίνηση πρόκλησης. Και τα δύο φύλα έχουν στο… οπλοστάσιό τους μια σειρά από κινήσεις και στάσεις που στέλνουν ξεκάθαρα μηνύματα. Σε αυτό τον τομέα, βέβαια, οι γυναίκες πλεονεκτούν, καθώς έχουν την ικανότητα να καταλάβουν πολύ περισσότερα και σε λιγότερο χρόνο, εκεί που οι άντρες αμφιβάλλουν, αναρωτιούνται ή… την πατάνε. Αλλά αυτός ο μικρός οδηγός θα ξεκαθαρίσει ορισμένα πράγματα.
 

Όταν μιλούν τα μάτια

 
Φυσικά, όταν σου αρέσει κάποιος τον κοιτάζεις. Αυτό είναι το πρώτο βήμα. Για μια γυναίκα, το παιχνίδι του βλέμματος γίνεται διακεκομμένα: «καρφώνει» τον υποψήφιο στόχο για μερικά δευτερόλεπτα, αποστρέφει τα μάτια για λίγο με μια υπόνοια χαμόγελου και μετά ξανακοιτά. Όσες φορές χρειαστεί, μέχρι που εκείνος να τσιμπήσει.
 
Οι γυναίκες έχουν επιπλέον την ικανότητα να παρατηρούν περισσότερες λεπτομέρειες, χωρίς να περιεργάζονται κάποιον έντονα και αδιάκριτα. Σε αυτό βοηθά το βιολογικό γεγονός ότι η περιφερειακή τους όραση είναι πιο ανεπτυγμένη. Αν λοιπόν είσαι γυναίκα και ο άλλος σε κοιτάζει ενοχλητικά, μην τον ξεσυνερίζεσαι. Ακόμα κι όταν ανταλλάσσετε τις πρώτες κουβέντες σε μια νέα γνωριμία, και βλέπεις τα μάτια του να σε… σκανάρουν πατόκορφα, δώσε του την άνεση. Εσύ ήδη τον έχεις περιεργαστεί χωρίς να φαίνεσαι. Προσποιήσου ότι κοιτάζεις αλλού, για να κάνει κι εκείνος με την ησυχία του την εξέτασή του.
 
 
Στη διάρκεια μιας συνομιλίας, όσο περισσότερο οι άνθρωποι κοιτάζονται στα μάτια, τόσο πιο πολύ δείχνουν ότι ενδιαφέρονται ο ένας για τον άλλο. Ακόμα και για τα παλιά ζευγάρια ή για τα άτομα που έχουν άλλου είδους σύνδεση, μη ερωτική, το κοίταγμα στα μάτια σημαίνει καλή επικοινωνία, ψυχική επαφή, οικειότητα, ενδιαφέρον. Αντίθετα, αν ο άλλος σου μιλά και κοιτάζει αλλού, σημαίνει ότι ή αδιαφορεί και ανυπομονεί να… την κάνει ή κάτι θέλει να κρύψει.
 

Το σινιάλο «προχωρήστε ελεύθερα»

 
Το μήνυμα «μου αρέσεις» δίνεται με μια στάση δεκτικότητας. Άντρες και γυναίκες προτάσσουν το στήθος τους, δείχνοντας ότι είναι ανοιχτοί στην προσέγγιση. Σε αντίθεση, τα σταυρωμένα χέρια φανερώνουν κλείσιμο και επιφυλακτικότητα. Ακόμα κι αν δεν είναι τα χέρια, μπορεί το άτομο να κρατά μπροστά στο στήθος του κάποια αντικείμενα σαν… ασπίδα, όπως μια τσάντα ή ένα βιβλίο.
 
 
Τα ανοιχτά πόδια επίσης είναι ένα ερωτικό σινιάλο. Ο άντρας, είτε όρθιος είτε καθιστός, επιδεικνύει έτσι έμμεσα την περιοχή των γεννητικών του οργάνων. Είναι μια εντελώς ενστικτώδης κίνηση, κοινή σε όλα τα πρωτεύοντα θηλαστικά. Η γυναίκα μπορεί να τονίζει την περιοχή της λεκάνης της με το να στέκεται όρθια ή να κάθεται σταυροπόδι, «σπάζοντας» τη μέση προς το πλάι. Οι στάσεις που τονίζουν την καμπύλη της γυναικείας μέσης είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για έναν άντρα. Μια μέση λεπτή σε αναλογία με την περιφέρεια υποδηλώνει την αναπαραγωγική ικανότητα της γυναίκας. Ακόμα κι αν ένας άντρας που την πλησιάζει έχει πολλά άλλα στο μυαλό του πέρα από τα μωρά, είναι γενετικά προγραμματισμένος για να έλκεται από μια γυναίκα που αποπνέει υγεία και γονιμότητα. Όπως και εκείνη, αντίστοιχα.
 
Τα κλειστά πόδια λειτουργούν σαν απαγορευτικό. Φυσικά, αν είσαι γυναίκα θα πρέπει να προσέχεις πώς κάθεσαι. Αν όμως φοράς μια πολύ κοντή και στενή φούστα, οπότε είσαι αναγκασμένη να ενώνεις σφιχτά τα πόδια σου για λόγους κοσμιότητας, εκπέμπεις σήματα «μην πλησιάζετε». Όπως γίνεται και με τους σταυρωμένους αστραγάλους, ενώ κάθεται κάποιος, και στα δύο φύλα. Για να γίνει χειρότερο μάλιστα, μπορεί κανείς να σπρώξει τα πέλματά του κάτω από το κάθισμα. Αντίθετα, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά ερωτικά σινιάλα μιας γυναίκας είναι να έχει μισοβγάλει το παπούτσι της, αφήνοντάς το να κρέμεται από το πόδι της.
 

Με τραβάς σαν μαγνήτης…

 
Όταν δυο άνθρωποι συνομιλούν, όρθιοι οι καθιστοί, η κατεύθυνση που παίρνουν οι κορμοί και τα πόδια τους δείχνουν πολλά. Αν κάποιος μας ελκύει ερωτικά, είναι σαν να μας μαγνητίζει. Πλησιάζουμε, γέρνουμε προς το μέρος του και στρέφουμε προς εκείνον τις μύτες των ποδιών μας. Συχνά μια γυναίκα που κάθεται σταυροπόδι, τοποθετεί από πάνω το πόδι που βρίσκεται αντίθετα από την πλευρά του άντρα που κάθεται δίπλα της. Ενώ σε περίπτωση που εκείνος δεν την προσελκύει, ανεβάζει το πόδι που βρίσκεται προς τη μεριά του, δημιουργώντας ένα είδος τείχους ανάμεσά τους.
 
Όταν υπάρχει απώθηση, αυτή εκφράζεται και σωματικά με διάφορους τρόπους. Το άτομο γέρνει προς τα πίσω ή στρέφεται προς το πλάι, ώστε να μην αντικρίζει απευθείας τον άλλον. Οι μύτες των ποδιών, η μία ή και οι δύο, είναι στραμμένες προς τα έξω, σαν ο κάτοχός τους να θέλει να… το σκάσει. Κάτω από ένα τραπέζι διαδραματίζονται διάφορα. Αν κάποιος κουνά νευρικά το πόδι του είναι επίσης μια ένδειξη ότι ανυπομονεί να τελειώνει αυτή η συνάντηση.
 

Μερικά αγγίγματα καθόλου τυχαία

 
Τα χέρια μπορούν επίσης να πουν πολλά. Από τα πιο συνηθισμένα σήματα μιας γυναίκας που λένε «μου αρέσεις», είναι το να αγγίζει τα μαλλιά της, τα κοσμήματά της, το σώμα της. Μια άλλη χειρονομία ερωτικής πρόκλησης είναι το άγγιγμα κυλινδρικών αντικειμένων, όπως το να χαϊδεύει το πόδι ενός κολονάτου ποτηριού ή έναν αναπτήρα. Και φυσικά το να αγγίζει φευγαλέα τον άντρα που έχει απέναντί της, π.χ. στο μπράτσο ή στο χέρι για να τονίσει κάτι που λέει ή να του βγάλει ένα χνούδι από την μπλούζα του.
 
 
Αντίστοιχα και ο άντρας δείχνει το ενδιαφέρον του με κάποια αγγίγματα, αν και για εκείνον είναι κάπως δύσκολα τα πράγματα, γιατί θα πρέπει να μην ξεπερνά το όριο ανεκτικότητας της γυναίκας. Αν είσαι γυναίκα πάντως, να ξέρεις ότι αν σου χτυπήσει φιλικά την πλάτη ενώ σε αποχαιρετά, δεν σε βλέπει και πολύ ερωτικά.
 

Όταν η πρόκληση είναι στο χέρι σου

 
Το εσωτερικό των καρπών μιας γυναίκας δεν είναι μόνο ένα σωστό σημείο να βάζει άρωμα, αλλά και ένα μέρος των χεριών που, όταν το εκθέτει, π.χ. καπνίζοντας ή παίζοντας με τα μαλλιά της, φανερώνει ερωτική δεκτικότητα. Επίσης το να σηκώνει τα χέρια της δεν είναι μόνο μια κίνηση που τονίζει το στήθος, αλλά και απελευθερώνει από τις μασχάλες τη μυρωδιά από τις φερομόνες της, που δεν γίνεται συνειδητά αντιληπτή όμως παίζει βασικό ρόλο στην ερωτική έλξη.
 
Για τον άντρα, μια ένδειξη ότι του αρέσει μια γυναίκα είναι το να επιδεικνύει τους αντίχειρές του (κάθε συνειρμός δεκτός). Για παράδειγμα, το να στέκεται με τα χέρια στις τσέπες και τους αντίχειρες απ’ έξω είναι χαρακτηριστική κίνηση με ερωτικά υπονοούμενα. Αλλά η κατ’ εξοχήν τέτοια στάση είναι η λεγόμενη «του κάουμπόι» με τους αντίχειρες μέσα από τη ζώνη του παντελονιού και τα άλλα τέσσερα δάχτυλα να ακουμπούν στο μπροστινό μέρος της λεκάνης, τονίζοντας τη γεννητική περιοχή. Με ανοιχτά τα πόδια και στητό παράστημα, εκπροσωπεί το κατ’ εξοχήν κυριαρχικό αρσενικό, που διεκδικεί την καρδιά μιας γυναίκας με τον πιο αρχέγονο τρόπο
 
 
 
http://www.astrologos.gr/
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ