Χοληστερινούχες τροφές: Πώς μπορούμε να τις αποφεύγουμε
Οι διατροφικές αλλαγές στο καθημερινό διαιτολόγιο μπορεί να επιφέρουν μείωση της χοληστερίνης που φτάνει το 20% με 30%.
Το ταξίδι της τροφής στην Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική
Στην Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική (ΠΚΙ) ο σπλήνας και το πάγκρεας συνδέονται ενεργειακά με τον στόμαχο και μαζί αποτελούν τα πιο σημαντικά όργανα του πεπτικού συστήματος.
Δείτε γιατί η σωστή διατροφή πρέπει να ξεκινάει από την παιδική ηλικία.
Είναι αργά αν αποφασίσει κανείς στα 40 του ή στα 50 του να ακολουθήσει έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, διότι τότε οι βλάβες έχουν ήδη εγκατασταθεί στον οργανισµό του.
Πώς μπορείς να κρατήσεις τα κιλά που έχασες
Τα άτομα που έχουν εσωτερικά κίνητρα ώστε να χάσουν βάρος... τελικά μπορούν να κρατήσουν πιο εύκολα τα κιλά που χάσανε.
Πώς τα αμύγδαλα προστατεύουν την καρδιά και μειώνουν τη χοληστερόλη
Μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν το καρδιαγγειακό σας σύστημα και μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα της χοληστερόλης...
Επιστημονική Τεχνική (Evidence Based) για Διαχείριση του Στρες, Βελτίωση Μνήμης και Ευεξία
Πρόγραμμα Πυθαγορείου Αυτογνωσίας για διαχείριση του στρες, βελτίωση της μνήμης και ευεξία
Ποιές είναι οι τροφές που ενισχύουν την απορρόφηση σιδήρου
Αν έχετε λοιπόν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο, φροντίστε να τρώτε σε διαφορετικά γεύματα το κρέας και τα γαλακτοκομικά...
Αλκοόλ: Δείτε γιατί μειώνει τη διαδικασία του μεταβολισμού
Δεν προσφέρει κάτι στον οργανισμό, αλλά του παίρνει κιόλας από τα θρεπτικά συστατικά των αποθηκών του για να την μεταβολίσει, ενώ δημιουργούνται και φλεγμονές.
CONNECT & FOLLOW